dansens dag! :D

jo ylva jag blev nöjd , den blev fin <3 .. nå har man en snell kompis♥
idag på hålen har jag varit o köpt mina skor ;)
det var ett tag sen jag var med hjärtat (:
jag o gumman har blivit vänner nu , sjukt glad över det ♥♥ vill aldrig mer förlora henne!!
vill ha tbx min mobil! men får inte den för än nästa vecka -.-''
klarade mitt omprov (yy'
morsan o farsan ska på middag på lördag då blire FF (yy'
vi kan typ inte planera nått till sommar :( i fall jag måste gå *SOMMAR SKOLA* tänker fan inte göra det
och jag tänker inte heller gå om , jag vägrar.. för våran klass är bäst!
imon slipper man lektionerna.. vi ska ha nå jäkla stationer, och vi som har idrott i elevensval det är vi som hare.
fredag imon skönt!♥ det var hyfsat chill idag i skolan :) igår i skolan vare stekigt väder, tummen upp för stekigt väder (yy'  ska va med ylva nu,vi ska dra till gve på dansensdag! puss hejj♥
mina nya skor (yy'♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0