Ser du stjärnan i det blå,ja den lyser för oss två. Du får mig att förstå,ditt namn får hjärtat mitt att slå!♥

hej , jag har inte gjort så mkt fram till klockan halv 5 för då sprang jag till bussen och åkte med den till gve!<3
skulle va med världens finaste kille :* , du är bäst! underbarast.. när jag är med dej känns det som tiden stannar..!!
du gör mig lycklig ^^ du är mitt liv!<3 , krya på dej gubben (:<333  imon ska jag nog bara vara hemma o chilla känner mig inte helt hundra :/ men bara man vilar så blir det bättre.. nu håller jag på att lyssna musik o gör om lite bilder ^^♥ ska sova nue <3 natti natt ;)
du + jag = sant!<3 du snurrar min värld, gör allt för dig hjärtat ;* du är mitt allt, jag diggar dig! Poss ;*

Kommentarer
Postat av: Lilla syster vendela!♥

Ni är så jävla söta tillsammans!

hoppas ni hare bra :)

Älskar dig gumman!♥ du är bäst!

Puss!♥

2011-04-20 @ 21:13:08
Postat av: stora syster sara!<3

tack gmn!<3

jodå

älskar dig med gummsan, du också

poss :*♥

2011-04-26 @ 23:01:46
URL: http://saraforssyouknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0