HAHA gurkan fyfan :D

Martin: asien har de ingen cykelhjälm
Gurkan: vadå?
Martin: cykelhjälm har de inte i asien
Gurkan: vadå?
Martin: hjälm.. du måste veta vad hjälm är!?
Gurkan: Ahaaa sån till pensionärer!!!

Gurkan till Patrik i bubbelbadet:
" Tror du jag e jävla docka eller kompis, jävla åsna*

Roza: Meen vafaaan...
Gurkan: VADÅ VAFAN?! MAN SVÄR INTE!! JÄVLA IDIOT

gurkan gör sig ordning nu för live sändningen
han ropar runt vart e mina deo, alla snor dom hela tiden, idjuuuterna, varfor snor ni mina saker. 
Till nickey; alla ska packa, idjuuuterna fatta inget
Nicky jag e bland dom, jag packar.
gurkan: ne inte du idiiijuuuut.


‎(gurkan fiser)
Jag skulle bara strecha lite

Rodney går förbi utan underkläder när Gurkan ligger på golvet
Gurkan: "Luktar jävla könsjukdom!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0